Saturday, November 8, 2014

8th Nov. Concert 大会だぞ

Concert
11月8日 大会だぞ


 
  
I went for a jog as usual.
  いつも通りジョギングに行きました。


 
The season of colored leaves have almost finished around my house.
  近所の紅葉はほぼ終わりです。


 
There was nothing special in the morning, I just cleaned my room and
  午前は特に何もなく、ただ部屋を掃除し、


 
washed my car.
  車を洗いました。


 
Around 3 PM, I visited Takato Sakura Hotel.
  午後3時頃、高遠さくらホテルを訪れました。


 
My students played their traditional arts at the concert.
  子ども達がその大会で伝統芸能をやりました。


 
The teachers, who taught my students traditional performing arts, participated in the concert. Their performance was completely different from normal person.
  お師匠さん達も参加していました。ただ者ではない!凄すぎでした。




 
We had a takoyaki (a ball-shaped pancake containing small pieces of octopus) party at night.
  夜たこ焼きパーティーを開きました。

No comments:

Post a Comment