Sunday, November 23, 2014

23rd Nov. Traveling with the members of school staff 職員旅行だぞ

Traveling with the members of school staff
11月23日 職員旅行だぞ


 
Although I have to entertain my parents, I was supposed to organize the trip of teachers. I was in charge of an organizer.
  両親が来ているのですが、幹事なので職員旅行に行きました。


 
  
Our destinations are the world heritage Tomioka silk-thread manufacture factory,
  目的地は世界遺産の富岡製糸工場、


 
Muzusawa-Kannon Shrine
  水澤観音


 
and GATEAU FESTA HARADA, popular souvenir factory of snack in Gunma prefecture.
  ガトーフェスタハラダという群馬で有名なお菓子工場です。ラスクとかなんとか言うお菓子の・・・。


I made effort as an organizer.
  幹事としてがんばりました。


 
At Mizusawa-Kannon, I bought the stuffed animal, LINE character Brown, for US7$. It’s very cheap.
  水澤観音で、ラインキャラクターのブラウンを700円で買いました。めちゃくちゃ安いです。


 
After I came back home, we had a good dinner time. My parents visited the Zero magnetic point by my car Super Every. They got power there.
 家に帰ってから、夕食を楽しみました。両親はスーパーエブリィでゼロ磁場へ行ってきました。パワーをもらってきました。

No comments:

Post a Comment