Saturday, November 1, 2014

1st Nov. Heavy Rain 大雨だぞ

Heavy Rain
11月1日 大雨だぞ


 
I jogged in the morning in a heavy rain.
  朝、大雨の中走りました。


 
Although I got wet,
  濡れましたが・・・


colored leaves are beautiful.
  紅葉はキレイです。


 
It was raining all day long so, I couldn’t go outside. I just bought a new plant and
  一日中雨だったので、外には行けませんでした。ただ新しい植物を買っただけです。


 
cleaned my room for soroban girls.
  そろばんガールズの為に部屋の掃除をしました。

No comments:

Post a Comment