Friday, November 14, 2014

14th Nov. Appreciation of Art 鑑賞だぞ

Appreciation of Art
11月14日 鑑賞だぞ


 
When we were jogging, one of my students found and picked up the frozen leaves. Wow!
  走っている時、1人の子が凍りついた葉っぱを見つけ、持ち上げていました。


 
We had a periodic dental checkup.
  歯科検診がありました。


 
We appreciated these works of art. All of them are representatives from each school in Ina city district. Their works are pretty good.
  地区代表の巡廻展作品を鑑賞しました。とても上手でした。


 
Since I served enough points,
  ポイントが溜まったので、


 
I challenged the lottery and
  クジ引きをし、


 
I got marvelous character at last.
  ついにすごいキャラクターを手に入れました。

No comments:

Post a Comment