Sunday, September 7, 2014

7th Sep. Moss-Covered Plants コケ生す植物だぞ

Moss-Covered Plants
9月7日 コケ生す植物だぞ


 
I succeeded to make a bowl of rice topped with barely cooked egg.
  たまご丼が出来ました。


 
I transplanted flowers.
  花の植え替えをしました。


 
After a long time away, I enjoyed jogging to the red bridge around my house. I ran 5 miles.
  久しぶりに赤い橋までジョギングしました。ぶらっと8km走りました。
 



 
In the afternoon, I visited the flower center in Matsumoto,
  午後に松本のフラワーセンターに行きましたが、


 
yet I didn’t buy anything there.
  そこでは何も買いませんでした。


 
I got these moss covered plants at a home center instead. I bought these plants at 75% off the regular price. It used to be at half price last week. Good timing!
  代わりにホームセンターでコケ生す植物を手に入れました。75パーセント引きで買いました。先週は半額でしたので、良いタイミングです!

No comments:

Post a Comment