Sunday, September 21, 2014

21st Sep. Whisky Factory ウィスキー工場だぞ

Whisky Factory
9月21日 ウィスキー工場だぞ


 
I went jogging with…
  ジョギングしました。


 
playing LINE RANGER game. The game has an auto play function.
  ラインレンジャーをしながら・・・自動モードですけどね。


 
I ran 5 miles.
  8kmほど走りました。


 
I haven’t washed my cars for a long time.
  久しぶりに洗車しました。


 
At the mountain pass,
  杖突峠で、


 
I had lunch at the first time.
  初めて食事をしました。


 
What a beautiful scenery!
  きれいな景色です!

  
 
 This is SUNTORY whisky factory in Yamanashi prefecture.
  山梨県のサントリーウィスキー工場です。
 
I found an interesting pine tree. I remember the amazing coconuts tree in Tonga.
  面白い松の木を見つけました。トンガのヤシの木を思い出しました。


 
Here is an outlet mall in Yatsugatake District.
  八ヶ岳のアウトレットです。

No comments:

Post a Comment