Tuesday, September 2, 2014

2nd Sep. Hornet スズメバチだぞ

Hornet
9月2日 スズメバチだぞ


 
It was the final swimming class this season.
  今日は最後の水泳授業でした。


 
One of parent who is firefighter visited school and taught students how to save our life from drowning. Thank you very much.
  消防士の保護者が学校に来てくれて、水難から命を守る方法を教えてくれました。ありがとうございました。


After that we played in the pool all we wanted.
  その後、心ゆくまで遊びました。


 
We found that hornets are making their nest near our class room.
  スズメバチが教室の近くに巣を作っていました。


 
I made the special equipment and
  特殊な装置を作り


 
exterminated it. Hahaha~
  退治しました。わっはっは~


 
My new Bluetooth speaker and iPad are going together well.
  BluetoothスピーカーとiPadは相性がいいです。

No comments:

Post a Comment