Wednesday, September 10, 2014

10th Sep. P.E for the whole school 全校体育だぞ

P.E for the whole school
9月10日 全校体育だぞ


 
I jogged in the morning.
  朝、ジョギングしました。


 
At the second period, I ran the whole school P.E class.
  2時間目に全校体育をしました。


 
We played tag, 50m race, a side-step test, standing broad jump for the sports test this week.
  今週のスポーツテストのため、鬼ごっこ、50m、反復横とび、立ち幅跳びをしました。


 
During 20 minutes break, we played at tug-of-war with bamboo. We exercised a lot today.
  20分休みに竹引きをしました。今日はよく運動しました。


 
At my science class, I used iPad, Bluetooth speaker and my mobile(tethering funcition).

  理科の授業で、iPadBluetooth機能のスピーカー、携帯のテザリングを使っております。

No comments:

Post a Comment