Sunday, June 29, 2014

29th Jun. Komagane City駒ヶ根だぞ

Komagane City
6月29日 駒ヶ根だぞ


 
In the morning, I worked a little bit and
  朝ちょっと仕事をして


 
moved to Komagane city.
  駒ヶ根に移動しました。


 
This is the restaurant where I visited in 2009 with the same group volunteers of Tonga.
  2009年にトンガメンバーと来た食堂です。


 
It has a foot bath.
  足湯があります。


 
I climbed up the Mt. Komagatake with Dr. Etsu and Mr. Shige at that time.
  当時Etsu博士とShigeさんと駒ケ岳に登りました。


 
We can experience very heavy rain situations by this machine.
  豪雨体験ができます。


 
Komagane is very beautiful city.
  駒ヶ根はきれいな町です。


 
These plants were so attractive that
  これらの植物があまりに魅力的だったので・・・


 
I bought this one for US$2.
  この盆栽らしきものを200円で買いました。


 
Cycling is one of my hobbies.
  サイクリングは1つの趣味です。


 
This is Kozenji temple which is famous for Hayatarou Dog.
  霊犬早太郎で有名な光善寺です。
 




 
I enjoyed sightseeing by bicycle.
  自転車で観光しました。


 
The scenery from the lookout point of the Bell Shine shopping mall.
  ベルシャイン展望台からの眺め


I spent luxurious time.
  豪華な1日でした。

No comments:

Post a Comment