Thursday, June 19, 2014

19th Jun. Venus's-flytrap ハエ取り草だぞ

Venus's-flytrap
6月19日 ハエ取り草だぞ


 
I went for a jog.
  ジョギングに行きました。


 
Although I have to train my body for the OB meeting in Osaka this weekend, it’s too late I think…
  今週末の大阪のOB会に向けて体を鍛えなければならないのですが、遅すぎます・・・。


 
I enjoyed jogging in the morning with my students.
  朝子どもたちとジョギングをしました。


We looked after a school garden.
  花壇の世話をしました。


 
Oh, the Venus’s-flytrap has caught a fly!  
  おぉ~ハエ取り草がハエを捕まえている~!


 
One student said, “I put the fly in it”. Oh man!!!
  1人の子が「あっそれ僕が入れました。」  おぃ~!笑


 
In the afternoon, we learned sign language.
  午後、手話を習いました。

No comments:

Post a Comment