Sunday, June 15, 2014

15th Jun. Competition, Zero Magnetic Field 大会・ゼロ磁場だぞ

Competition, Zero Magnetic Field
6月15日 大会・ゼロ磁場だぞ


 
We participated in the track & field competition.
  陸上大会に参加しました。


 
It was very fine all day long and my students did very well.
  1日中天気が良く、子ども達がよくがんばりました。


After the competition, I came back to my school and wrote a report of the competition. I have to tell the result tomorrow.
  大会後、学校に戻り明日報告する大会結果を作りました。


 
Around 5 o’clock, I left for the zero magnetic field.
  5時頃、ゼロ磁場に向かいました。


 
I first noticed there is something like a traditional Japanese landscape garden.
  こんな日本庭園のようなものがあったと初めて気付きました。


 
This year, I see a lot of monkeys near my house.
  今年は近所でサルをたくさん見ます。


 
After 1 hour cycling, I got to the zero magnetic field.
  1時間のサイクリングの後、ゼロ磁場に着きました。


 
There are only a few people coming.
  ほんの少しの人しか来ていません。


 
Although I didn’t feel anything as usual…
  いつも通り何も感じませんでしたが・・・


 
I enjoyed this place.
  この場を楽しみました。

No comments:

Post a Comment