Sunday, June 22, 2014

22nd Jun. Old Boys' Meeting OB会だぞ

Old Boys' Meeting
6月22日 OB会だぞ


 
Around 9:30,
  9時半頃


 
I left my house.
  家を出ました。


 
This is the high school I graduated.
  母校(高校)です。

 
 
We had a volleyball competition today. About 100 OB and OG came together.
  バレーボール部のOB・OG会がありました。100人程のメンバーが集まりました。


 
We enjoyed playing volleyball very much, but I was tired.
  バレーボールを楽しみました。疲れました。


 
Around noon, Yusuke, who was my classmate, called on me with his wife and son. Thank you for coming. I gave No.400 memorial YAMANEKO.
  昼頃、旧友のYusukeさんが奥さん、息子さんと訪ねてきてくれました。ありがと~う。NO.400の記念すべき山ネコを渡しました。



 
After the competition, I looked around my town.
  大会の後、町を見て回りました。


 
My town is changing every year.
  毎年町は変わっています。


 
This is the primary school I graduated.
  母校(小学校)です。


 
This is the junior high school I graduated.
  母校(中学校)です。


 
This is one of the dangerous places I used to play.
  かつて遊びまくった数々の危険な遊び場所の1つです。ここではフェンスを乗り越え飛び降りごっこができます!


 
We enjoyed drinking party until midnight. We are vigorous.
  深夜まで飲み会を楽しみました。みんな元気です。

No comments:

Post a Comment