Saturday, June 21, 2014

21st Jun. Reunion 再会だぞ

Reunion
6月21日 再会だぞ


 
In the morning, I played with Sousuke, who is my childhood friend’s son at my aunt’s house.
  伯母の家で、幼馴染の息子Sousuke君と遊びました。


 
At 11 AM, I left for Shinsaibashi by bicycle.
  11時頃、心斎橋に向け自転車で出かけました。


 
At the bridge, which is famous as Hikkakebashi bridge, I met
  ひっかけ橋で、彼に会いました。


 
Justin!!!  Oh long time no see. We met in Tonga in 2010.
  Justinさん~~!!!おぉ久しぶり~。以前彼とは2010年にトンガで会いました。

トンガで会った記事~↓The article last time we met in Tonga.

http://ameblo.jp/torojirotriun01/entry-10488977309.html




 
He is traveling around Kansai district with his friend Gladys.
  彼は友人のGladysさんと関西地方を旅しているのです。


 
We enjoyed Osaka taste “Okonomi yaki”.
  大阪のお好み焼きを楽しみました。


 
We moved to the Rinkuu Outlet near Kansai Airport.
  関空近くの臨空アウトレットに移動しました。


 
At their accommodation, I gave No. 399 YAMANEKO to Gladys.
  彼らの宿で、山ネコNo.399をGladysさんに渡しました。Justinさんにはトンガで渡しております。香港人には4人目~!


 
 
 
 
 
We visited the outlet mall and enjoyed shopping. 
  臨空アウトレットでショッピングを楽しみました。


 
The outlet mall is huge!
  凄く大きなアウトレットです。


 
Around 5 PM, they continued shopping and I left there. See you again perhaps in Hong Kong next time.
  5時頃、彼らは買い物を楽しみ、自分は家に帰りました。多分次回は香港で会いましょう。


 
At my house, I ate dinner with my family. We had a good time. By the way, my father is a student in the weekend. What a old student!
  実家に帰って、家族と食事をとりました。良い時間が過ごせました。ところでうちの親父さんは週末は学生なのです。頭の禿げた学生です!

No comments:

Post a Comment