Tuesday, May 6, 2014

6th May. Bicycle Carrier サイクルキャリアだぞ

Bicycle Carrier
5月6日 サイクルキャリアだぞ


 
It was fine today so I went  jogging in the morning.
  晴れていたので、朝ジョギングに出かけました。
 
  



 
Following that I stayed almost all day long, because I had a lot of work today. Japanese life is terrible.
  その後、仕事だらけだったので、ほぼ1日家にいました。日本人の生活はいかれております。


I waxed skies politely. I will not go skiing this season.
  スキーにワックスをかけました。今シーズンはもうスキーには行きません。


 
At last I bought a cycling carrier for US$100. My bicycle looks happy.
  ついに自転車用のキャリアを買いました。自転車が喜んでいます。


 
Before it got dark, I went cycling along a river.
  暗くなる前に川沿いにサイクリングに出かけました。

No comments:

Post a Comment