Sunday, May 4, 2014

4th May. Zero Magnetic Field ゼロ磁場だぞ

Zero Magnetic Field
5月4日 ゼロ磁場だぞ


 
It was fine in the morning so I went cycling.
  朝晴れていたので、サイクリングにでかけました。


 
On the way, I saw monkeys.
  途中サルたちを見ました。


 
After 1 hour cycling, I got the zero magnetic field, it’s related to the moving of the median tectonic line.
  1時間のサイクリングでゼロ磁場に着きました。中央構造線の動きと関連しているパワースポットです。


 
So many people were there. Can you feel any power? I don’t.
  たくさんの人がいました。パワー感じられる?私は感じません!


 
I walked the ancient pedestrian road a little with my bicycle.
  古道を自転車と一緒に少し歩きました。


 
This area is the border of 3 towns. Ina city, Komagane city and Ohshika village.
  伊那市、駒ヶ根市、大鹿村の境界線でもあります。


 
 On the way back, I saw this human made waterfall.
  帰りに人口の滝を見ました。


 
I haven’t washed my cars and bicycle for a long time.
  久しぶりに車と自転車を洗いました。


 
with watching a jet ski.
  ジェットスキーを見ながら。

No comments:

Post a Comment