Friday, May 16, 2014

16th May. Business Trip 出張だぞ

Business Trip
5月16日 出張だぞ


 
I came to my school by CX-5 because I have a business trip today.
  今日は出張だったのでCX-5で来ました。


 
After a track & field club activity,
  陸上練習の後、


around noon, I got to Suwa city to participate in the meeting for the chief of P.E.
  昼頃に体育主任会議のため、諏訪市に着きました。


 
After a long time away, I visited the Chinese noodles shop “Harupin”
  久しぶりにハルピンラーメン本店に行きました。


 
I always order “Garlic Noodles”
  いつもニンニクラーメンを注文します。 ・・・ところで、会議はどうだったのかね??笑

No comments:

Post a Comment