Friday, May 2, 2014

2nd May. Reunion 再会だぞ

Reunion
5月2日 再会だぞ


 
Carp streamers are swimming.
  こいのぼりが泳いでいます。


 
What’s that?
  なんじゃこれは??


 
Long time no see Jac! And nice to meet you Eliza!
They are traveling Japan from the south part to the north part with the cherry blossoms front. In Tonga he told me his dream and now it has come true. Wow!
  Jacさん久しぶり~。Elizaさんはじめまして~。
彼らは日本を南から北まで桜前線と共に旅していて、その夢をトンガで話してくれていました。今その夢がかなったのです。すご~い。


 
I took them at the sauce cutlet restaurant and ate a lot.
  ソースカツ丼の店に行ってたくさん食べました。


They stayed at my house. We looked back upon our Tongan Life.
  我が家に泊まり、トンガ生活を振り返りました。



By the way, they appeared on Japanese TV program on 14 Apr. Hahaha~
 ところで彼らは4月14日に日本のテレビに出演していました~。わっはっは

No comments:

Post a Comment