Saturday, May 3, 2014

3rd May. Sightseeing 観光だぞ

Sightseeing
5月3日 観光だぞ


 
In the morning, I gave No.397 YAMANEKO to Eliza. She is an Australian and the No.318 YAMANEKO, which I gave to Jac in Tonga, is in Canberra together with them.
  朝、Elizaさんに山ネコNo.397をあげました。彼女はオーストラリア人でJacさんにトンガであげたNo.318山ネコは彼らと一緒にキャンベラに住んでいます。
 


After that, we went sightseeing around my house.
  そして、家の廻りの観光に出かけました。


 
They touched the median tectonic line.
  中央構造線に触りました。
 


 
Following that, we went toward Matsumoto city. On the way, we visited an ancient tunnel. Jac really likes old roads which will not be used anymore.
  その後、松本を目指しました。途中、古いトンネルに行きました。Jacさんは廃道に興味があります。



 
By the way, it was first time that passengers sat on the CX-5’s back seat.
  CX-5の後部座席に人が座るのは初めてでした。外国からのお客様に座ってもらえるなんて光栄です。


 
At my favorite restaurant “Kanou”, we had lunch. They were pleased.
  お気に入りの和食堂で昼食です。喜んでいました。


 
Matsumoto has a national treasure “Matsumoto Castle”.
  松本には国宝松本城があります。


 
  
Everything seemed to be very new for them.
  彼らにとって全てが新鮮だったようです。


 
We enjoyed sightseeing in Matsumoto.
  松本観光を楽しみました。


 
Have a safe trip and enjoy the rest of Japanese life.
  よい旅を~そして残りの日本生活を楽しみましょう。

No comments:

Post a Comment