Wednesday, January 8, 2014

8th Jan. Black Box ブラックボックスだぞ

Black Box
1月8日 ブラックボックスだぞ


 
We had an opening ceremony today. In the morning, we started jogging for the first time this year.
  始業式でした。朝今年初めて走り始めました。


 
It was a good ceremony.
  良い始業式でした。



 
One performers’ group visited our school and show their performance.
  役者が来て楽しませてくれました。


 
My camera doesn’t work again. They are practicing their speech about the New Year holidays.
  再びカメラが動きません・・・ 彼らは冬休みに関する発表練習をしています。


 
After school, I checked their homework. I’ve almost finished checking it.
  放課後、宿題チェックをしました。ほぼ終わりました。


 
At night, I setup the drive recorder on my car “Super Every”. It cost for US$50. Very cheap! I hope it will work long.
  夜、ドライブレコーダーを車に設置しました。4980円でした。長く働いてくれることを願います。
[Movie] Road to my school動画:(18 min)
http://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=szJDXUCb214
めちゃくちゃ暇な人、または根性のある方アクセスしてください。雪道の様子は楽しいかも・・・

No comments:

Post a Comment