Friday, January 4, 2013

4th Jan. Lesson レッスンだぞ

Lesson
1月4日 レッスンだぞ


 
I was in charge of the highest level kids lesson. Although they are used to skiing, they have not been technicality collect.
 キッズレッスンを担当しました。最上級を持ちました。彼らは慣れておりますが、技術的にはまだまだ不十分ですねぇ・・・


 
On the way back, my car Super Every got to 100,000km distance. Congratulations! Thank you for running so long with me.
 スキー場からの帰り道、愛車スーパーエブリィが10万キロを達成しました。おめでとう!いつもよく走ってくれてありがとう。


 
When I went shopping at a super market, the price was just 1,000 yen! Oh something good may happen in the near future..
 買い物に行った時、ちょうど1000円でした。何か良いことがあるかも知れませんね~。


 
At 7 o’clock I went to my school. I have a lot of things to do before opening ceremony.
 7時頃学校へ行きました。始業式までにたくさんやることがあります

No comments:

Post a Comment