Sunday, January 27, 2013

27th Jan. Footprint & Official Approval 足跡と検定だぞ

Footprint & Official Approval
1月27日 足跡と検定だぞ


 
In the morning, I found a footprint of a cat. I remembered Neko-chan in Tonga.
 朝、ネコの足跡を見つけました。トンガのNekoちゃんを思い出しました。


 
Although it was very fine today…
 とても天気が良かったのですが・・・


 
I had to give a lesson to kids and hold an official approval for adults.
 講習と検定をしなければなりませんでした。


 
At last, the old man, who has continued taking the exam more than 5 years, passed the level 1. Congratulations! The job, which evaluates person, is very hard for me.
 遂に、5年以上試験を受け続けているおっちゃんが1級を合格しました。おめでとうございます。人を評価する仕事とは辛いものです・・・。



 
On the way back, I visited my car dealer. Because the mending had not finished, I went to the Chinese noodles restaurant. It’s a branch of my favorite restaurant in Azumino city.
 帰り道に車屋さんに寄りました。修理がまだ完了していなかったので、ラーメン屋に行きました。安曇野市にあるお気に入りのラーメン屋の支店のようです。

No comments:

Post a Comment