Wednesday, January 2, 2013

2nd Jan. New Year's Grab Bag 福袋だぞ

New Year's Grab Bag
1月2日 福袋だぞ


 
Around noon, I visited Matsumoto to buy a New Year’s grab bag but it was a sellout. Oh man… I should have stood in a line before the shop opens.
 お昼頃、福袋を買いに松本のイシイスポーツに行きましたが・・・売り切れでした。開店前に並ばなきゃだめなのね・・・


 
I saw the attractive Japanese drum show in front of Matsumoto station.
 魅力的な太鼓ショーを駅前で見ました。



 
I visited Yohashira shrine and…
 四柱神社を訪れ


 
I took a written fortune again. It’s getting better so I may take it again.
 もう一回おみくじを引きました。良くなってきているので、また引くかも知れません。


 
I ate the Sakura ramen, Chinese noodles.
 さくらラーメンを食べました。


 
On the way back, I visited the Asahi Prime skiing ground and enjoyed telemark ski.
 帰りにあさひプライムスキー場を訪れ、テレマークスキーを楽しみました。

No comments:

Post a Comment