Sunday, January 20, 2013

20th Jan. Training トレーニングだぞ

Training
1月20日 トレーニングだぞ


 
I went to Hakuba Sanosaka skiing ground with Mr. Namiki, who has the level 1 license. We taped our ski a lot.
 1級取得者のNamikiさんとスキーに行きました。たくさんスキー動画を録画しました。


 
Our warming up was a mogul course, because he is good at skiing.
 ウォームアップはモーグルバーンです笑。Namikiさんは上手なので。


 
The skiing ground was very crowded today. Now it’s high season now.
 さのさかはとても混んでいました。今が繁忙期です。


 
Sanosaka is not so high but we can see the beautiful sceneries.
 さのさかはそんなに高くないですが、きれいな景色が見れます。


 
Around noon, he went back to Azumino to participate in a jogging club so I moved to Kashimayari skiing ground.
 お昼頃Namikiさんがジョギングクラブ参加の為に帰ったので、鹿島槍へ移動しました。


 
Kashimayari is very high and…
 鹿島槍は標高が高く、


 
has a lot of slopes.
 たくさんの斜面があります。

No comments:

Post a Comment