Wednesday, August 1, 2012

(American) 31st Jul. Arrival

Arrival
アメリカの7月31日 到着だぞ


I arrived at LA airport around 10:30 PM on 31 Jul. Oh, I remember that I cerebrated my birthday twice, thanks to the International Date Line, in New Zealand and Samoa in 2010.
 Anyway, I got an extra 31 July this year.
 LA空港に午後10時半頃着きました。お~ニュージーランドとサモアで2010年に誕生日を2回迎えたことを思い出しました。 
 とにかく、今年は余分に7月31日を過ごせました。
  the articles of my birthday in 2010
     誕生日を2回迎えた記事 inサモア


Oh, I remember when I arrived at Tonga in 2009, the final destination of my airplane was LA (New Zealand, Tonga, Samoa and LA). We can say, our countries surround the Pacific Ocean and we are close with each other.
 思い出しました。2009年にトンがに着いた時、乗っていた飛行機の行き先はLAでした。ニュージーランド→トンガ→サモア→LAっていう感じでした。だから我々の国々は太平洋を囲んでいて、お互い近いと言えますねぇ。


 
This is my accommodation. I booked it after I arrive at LA. No plan is the best plan!
 宿です。LAについてから取りました。無計画であることは最高の計画です!


 
My mobile phone is working in the UA. Wow!
 携帯はアメリカで動いています。すごい!

No comments:

Post a Comment