Sunday, August 12, 2012

12th Aug. San Luis Obispo to Los Angels サンルイスオビスポ~ロサンゼルスだぞ

San Luis Obispo to Los Angels
8月12日 サンルイスオビスポ~ロサンゼルスだぞ


 
I got up at 6 and prepared to go back to Japan. My trip is almost over.
 6時に起きて、帰国準備をしました。旅行もほぼ終わりです。



John and Vikie took me to LA because they would go to 34 anniversary trip to Arizona. Congratulations!
 JohnさんとVikieさんはLAに連れて行ってくれました。なぜなら、彼らは結婚34周年でアリゾナに旅行に行くからです。おめでとうございます。


 
Their airplane departed LA airport around 12.
 彼らの飛行機は12時頃に出ました。



 
Thank you for your kindness. Have a nice trip and see you again!
 お世話になりました。よい旅行を!また会いましょう!


 
Because I had 12 hours until my airplane departs so I decided to visit the Universal Studios Hollywood. We had the Universal Studios Japan in my hometown Osaka, so I have been there 4 times so I wanted to compare them.
 飛行機の時間まで12時間あったので、ユニバーサル・スタジオ・ハリウッドに行く事にしました。実家の大阪にUSJがあって4回行った事があったので、比べてみたかったのです。


Around 2 o’clock I started to go around the amusement park.
2時頃、園内を廻りはじめました。



Within 7 hours, I visited all rides and museums. It was almost the same as USJ.
 7時間以内で全部のアトラクションを廻りました。大阪のとほとんど同じでした。でもスタッフのノリは大阪の方が洗練されております。


 
Water World…
 ウォーターワールド、
[Movie]Water World動画:(84sec)



The Blues Brothers…
 ブルース・ブラザーズ、 


 
Studio Tour…
 スタジオツアー、


 
Animal Actors…
 アニマルアクターズ



 
Terminator 2…
 ターミネーター2、



 
Jurassic Park…I cannot help taking photos and movies when I fall down.
 ジュラシックパーク、どうしても落っこちる時に写真や動画を撮ってしまいます。
[Movie]Jurassic Park動画:(71sec)


 
Transformers…
 トランスフォーマー



 
Shrek 4D
 シュレック4D、


and so on… I had a very good time. On the way back, my taxi fee cost $85, Oh man!!!
 などです。楽しい時間を過ごせました。帰りのタクシーは85ドルかかりました。うまくできております。


 
Around 11 o’clock PM, I arrived at LA airport. Time flies when you are having fun!
 午後11時頃、空港に着きました。時間が経つのは早いものです。



Photos of Hollywood (UAH)
ハリウッドの写真





This is all of my photos, which I took in America.
アメリカで撮ったすべての写真です。気力・体力・根性と自信、何より時間がある人のみアクセスしてください。

No comments:

Post a Comment