Sunday, August 5, 2012

5th Aug. Five YAMANEKOs 5体の山ネコだぞ

Five YAMANEKOs
8月5日 5体の山ネコだぞ


 
Around 10:30, I woke up….I slept a lot.
 10時半に起きました。よく眠りました。


 
We visited Montana de oro with Melissa‘s friend Leslie. The name Montana de oro means the Gold Mountain.
 Montana de oroという場所にお友達のLeslieさんと行きました。金の山という意味らしいです。



This is the California Poppy.
 カリフォルニア・ポッピーという花だそうです。


 
  
  

We enjoyed an hour walking. We saw a lot of beautiful sceneries.
 1時間、ウォーキングを楽しみました。良い景色がたくさんありました。


 
On the way back, we took a short break at the Star Backs Coffer. Of course it’s very popular in America.
帰り道にスターバックスによりました。当たり前ですが、アメリカでは人気の店です。


 
Melissa’s family has two horses.
 Merissa先生一家は2匹の馬を飼っています。


 
I succeeded to take a good photo!
 良い写真が撮れました。


 
Melissa’s family has three dogs. This is the youngest one, Rocky. He tried to eat YAMANEKO, when Melissa came back her house temporarily when we were in Tonga. She sent me Rocky and YAMANEKO’s photo.
 Merissa先生一家は3匹の犬を飼っています。一番若いロッキー君です。彼はMelissa先生が一時帰国した時に山ネコを食べようとしていました。ロッキー君と山ネコの写真を送ってくれました。


 
Around 6:30, we came together at the Pizza restaurant.
 6時半頃にピザレストランに集まりました。


 
This is the restaurant, where Melissa used to work when she was students. We didn’t come here…maybe next time I visit.
 Melissa先生が学生の時に働いていたレストランです。今回は行きませんでした。多分次回訪れた時に。


 
Melissa’s friends came. We talked a lot and had a good time. I gave No. 366 YAMANEKO to Leslie, No.367 to Greg, No.368 to Philip, No.369 to Travis.
 Merissa先生の友達が集まりました。たくさん話して楽しい時間を過ごしました。山ネコNo. 366 Leslieさんに, No.367 Gregさんに, No.368 Philipさんに No.369 Travisさんにあげました。



 
In front of Melissa’s house, we took photos. What a big house!
 Melissa先生の家の前で写真を撮りました。でかい家ですね~。


 
Melissa’s family has 5 cats.
 Merissa先生一家は5匹の猫を飼っています。


 
I gave No. 370 YAMANEKO to Melissa’s family. I took a photo with her parents (John and Vickie). Thank you for your kindness. Now, 10 YAMANEKOs are in California.
 山ネコNo.370をMelissa先生一家にあげました。両親のJohnさんとVikieさんと写真を撮りました。色々お世話していただきありがとうございます。今カリフォルニアには10体の山ネコがいます。




This is all of my photos, which I took in America.
アメリカで撮ったすべての写真です。気力・体力・根性と自信、何より時間がある人のみアクセスしてください。

No comments:

Post a Comment