Saturday, August 25, 2012

25th Aug. Teachers’ Meeting 集会だぞ

Teachers’ Meeting
8月25日  集会だぞ
 
Although it was Saturday, we had a meeting. Oh man! After that, we had a volleyball competition. My school used to get the first prize before I left for Tonga. Though we could not win the game this time, we had a very good time.
 土曜日でしたが、先生達の会議がありました。おやまぁ~。その後バレーボール大会がありました。Torojiro先生がトンガへ向かう前は、ずっと優勝していました。今回は勝てませんでしたが、楽しい時間が過ごせました。写真撮り忘れたなぁ~。

No comments:

Post a Comment