Sunday, August 19, 2012

19th Aug. The Second Ikejima Meeting (2) 第2回池島会だぞ(その2)

The Second Ikejima Meeting (2)
8月19日  第2回池島会だぞ(その2)


We got up late because all of us were completely hangover.
遅く起きました。全員完全なる二日酔いだからです。
 
In the morning, I gave No. 371 YAMANEKO to Satoki, No. 372 to Ryouji, No.373 to Kenji and No. 374 to Yoshihiro.
 朝、山ネコNo.371をHakaに、No.372をTsunに、No.373をMacchanに、No.374をYajjinにあげました。



 
We visited the Alps Azumino Park.
 アルプス安曇野公園へ行きました。



 
This playground equipment is attractive not only for kids but for an adult .
 この遊具は子どもだけではなく大人にとっても魅力的です。
[Movie] Azumino Park動画:(17 sec)



 
There I gave No. 375 YAMANEKO to Munehiro and his family. They came from Miyazaki, where the first Ikejima meeting was held.
 山ネコNo.375をNitandaさんファミリーにあげました。彼らは第1回池島会が開かれた宮崎からきました。


 
Around 4 o’clock, they came back to their place. Thank you for coming. See you next time!
 4時頃、皆が帰っていきました。来てくれてありがとう。また次回会いましょう。

No comments:

Post a Comment