Tuesday, January 10, 2012

10th Jan. We started a school.

We started a school.
1月10日 始まったぞ

 
My class students came together. Although my winter break is over, I’m excited to meet my students and start school.
 子ども達が集まりました。冬休みは終わってしまいましたが、子ども達に会って授業が始まるのが楽しみです。


 
This is the opening ceremony. They listened very well.
 始業式です。子ども達は良く聞いていました。


 
We started playing jumping rope
 なわとびを始めました。


 
and “Oyaji Kentei”
 親父検定を始めました。


After school, I went to “Tonta” Chinese noodles restaurant. It was my first time to come here after Tonga. I like this restaurant.
 Before the restaurant I handed Mr. Konishi my ski which needs a tuneup.
 学校の後、ラーメンとん太へ行きました。帰国後初めて来ましたが、このラーメン屋が好きです。ラーメン屋の前にメカニックのKonishiさんにチューンナップが必要なスキー板を渡しました。

No comments:

Post a Comment