Thursday, December 29, 2011

29th Dec. Fat Ski

Fat Ski
12月29日 ファットスキーだぞ

 
I visited Kashimayari as usual. Almost all of the chair lifts have started working. That’s great!
 いつも通り鹿島槍へ行きました。ほぼ全部のリフトが動きはじめました。よっしゃ~。



 
I bought this ski called “fat ski” in 2008 before Tonga but we didn’t have enough snow for the fat ski at that time. I enjoyed it a little bit today. Fat ski means very wide ski for a deep snow. Hopefully there will be a great many snows in this winter season.
 2008年にこのファットスキーを買いました。でもその時十分な雪がありませんでした。今日ちょっとだけ楽しみました。ファットスキーとは深雪用の幅のひろ~いスキーのことです。浮き上がる感覚がたまりません!今年はめちゃくちゃ雪が降ることを祈ります。

No comments:

Post a Comment