Sunday, December 25, 2011

25th Dec. Heavy Snow

Heavy Snow
12月25日 大雪だぞ

 
It was snowing all day long. The roads were freezing but my studless tire is working very well.
 一日中雪でした。道路は凍結していましたがスタッドレスタイヤはしっかり機能しています。ノーマルタイヤでは絶対無理ですからね。


 
The third chair lift started working today. The lift leads to the top so I can ski at the very steep course at last. There is a lot of fresh snow.
 3つ目のリフトが今日動き始めました。このリフトは頂上へ続いているので、ようやく急斜面が楽しめます。たくさんの深雪がありました。


 
At the end of today’s ski, I snowboarded a little bit. I went on a very deep fresh snow. I have not done snowboarding for 3 years but I managed to do it. Unfortunately I don’t like snowboard, maybe because I’m not good at snowboarding. I have only level 1 skill.
 スキーの最後にちょっとだけスノーボードをしました。かなり深い新雪を滑りました。3年間スノボをやっていませんでしたが何とかなりました。残念なことにスノボは嫌いです。たぶんヘタクソだからだと思います。

No comments:

Post a Comment