Monday, January 5, 2015

5th Jan. Sightseeing around Ina city 伊那観光だぞ

Sightseeing around Ina city
1月5日 伊那観光だぞ


 
I found a lot of footprints of animal. It must be deer’s.
  たくさんの足跡を見つけました。鹿のものに違いない。


 
I gave No.431 YAMANEKO doll to Stephen. He said he will bring it to North Korea, because they live in South Korea as an English teacher now.
  山ネコNo.431をStephenさんにあげました。彼は北朝鮮に山ネコを連れて行ってくれるそうです。今、英語教師として韓国に住んでいますので。


 
After that, I went for a walk around my house with Marie.
  その後、Marieさんと家の周りの散歩に行きました。


 
We saw deer after we crossed the red bridge.
  赤い橋を渡った所でシカをみました。


 
Of course I took her go to the median tectonic line park.
  もちろん中央構造線公園には連れて行きました。


 
She touched the line.
  構造線に触りました。


 
My special equipment for taking photo is working well.
  写真用の特殊装置は使えます。


 
This is a nursery school in my district.
  これは地区の保育園です。


 
Atsuta Shrine.
  熱田神社です。


 
This dragon sculpture is very famous.
 この龍の彫刻はとても有名です。


 
We had late lunch in Ina city at Sukiya restaurant.
  遅い昼食をすき家で食べました。


 
Following that, we visited the Kantenpapa garden.
  その後、かんてんぱぱへ行き、


 
 
 
We enjoyed the illumination at Oshiba-kogen park.
  大芝高原のイルミネーションを楽しみました。

 
 
I took them to the cutlet shop, Shinanoji.
  信濃路というカツ食堂に行きました。


Finally, we visited my school. It seemed to the best sightseeing point.
  最後に学校へ行きました。一番の観光名所のようでした。

No comments:

Post a Comment