Sunday, January 4, 2015

4th Jan. Ski & Mabo-tofu スキーと麻婆豆腐だぞ

Ski & Mabo-tofu
1月4日 スキーと麻婆豆腐だぞ


 
We went skiing today.
  今日はスキーに行きました。


 
They can use my spear skies, boots and wears.
  彼らはTorojiro先生の予備のスキー、ブーツ、ウェアーを使えます。
 




 
 
 
I took them to my ski field, Fujimi Panorama.
  富士見パノラマにつれて行きました。


 
We enjoyed a lot.
  スキーを楽しみました。


Wow! Japanese cannot do that. Very American!
  キャー!アメリカン!!


 
After ski, We had a hot spring.
  スキーの後は温泉です。


 
It seemed to be very new for them.
  めずらしいようでした。


 
Following that, I provided my special mabo-tofu which they really wanted to eat.
  その後、彼らが待ちわびていた特製麻婆豆腐を作りました。
the article I provided mabo-tofu when I was in Tonga. トンガ中に麻婆豆腐をごちそうした記事


 
We added 2 bulbs of garlic to it. Although I used to add 3 when we were in Tonga.
  にんにくを丸々2個入れました。トンガ時代は3個だったんですけどね~笑


 
Of course it was delicious, because it was said to be No.1 meal in Tonga.
  もちろんおいしかったです。トンガNo.1と言われた麻婆豆腐なので当たり前です!


 
We had a precious time.
貴重な時間を過ごせました。

No comments:

Post a Comment