Wednesday, December 31, 2014

31st Dec. Reward for perfect attendance 皆勤賞だぞ

Reward for perfect attendance
12月31日 皆勤賞だぞ



I have written my blog without rest from 1st January to 31st December this year. Last year I did it as well. I may be addicted to it. I will reduce updating next year, maybe…
  今年1月1日から12月31日まで休みなしでブログを書き続けました。去年もそうでした。中毒かも知れません。来年は更新を減らそうと思います。多分・・・


 
At last the course I wanted to ski opened.
  ついに滑りたかったコースが開きました。


I took the last lesson this year.
  今年最後のレッスンを受けました。


 
Today is the last day of the year so I washed my car.
  大晦日だったので車を洗いました。


 
CX-5 became very clean, though it gets dirty when I go skiing tomorrow.
  CX-5はきれいになりました。明日スキーに行けばまた汚れますけどね~。


 
I saw the old year out with my family. Good-bye 2014!

  旧年を送りました。さようなら2014年!

No comments:

Post a Comment