Friday, December 26, 2014

26th Dec. Closing Ceremony 終業式だぞ

Closing Ceremony
12月26日 終業式だぞ


 
We went for a final jogging this year.
  今年最後のジョギングをしました。


 
We had a closing ceremony. The 3rd and 4th grade students showed us their results of this term.
  終業式がありました。3.4年の子どもたちが成果を発表しました。


After that, we enjoyed a bingo game.
  その後ビンゴゲームを楽しみました。


 
I gave these Christmas decorations as gifts of the bingo game.
  ビンゴの景品はクリスマス飾りです。


 
After they went home, I left a new year’s message on a blackboard. Have a happy new year.
  放課後、黒板に新年のあいさつをかきました。良いお年を!


 
At night, we had a nice year-end party.
  夜忘年会を楽しみました。

No comments:

Post a Comment