Friday, October 4, 2013

4th Oct. Demonstration Class 研究授業だぞ

Demonstration Class
10月4日 研究授業だぞ


 
I jogged 3 miles in the morning as usual.
  いつも通り朝5km程走りました。


 
After I arrived at school, I ran around my school with my students. I don’t know how far it is so I will check the distance by GPS in my mobile phone next time.
  学校についてから、子ども達と学校の周りを走りましたが、どれくらいの距離かわかりません。次回携帯のGPSで測ろうと思います。


 
I had a demonstration class. All of my school teachers came together in my class.
  研究授業があり、学校中の先生達がTorojiro先生クラスに集まりました。


 
The subject was abacus. It was good and my students were doing very well.
  教科は・・・そろばんです。よい授業となり子ども達は良くがんばりました。


 
At night, I drank beer a lot with the arithmetic group members.
  夜、算数科メンバーの先生達とたくさんビールを飲みました。

No comments:

Post a Comment