Sunday, October 20, 2013

20th Oct. Continuations of eggs story 続・卵の話だぞ

Continuations of eggs story
10月20日 続・卵の話だぞ


 
In the morning, I tried to make meat and vegetables bound together with barely cooked egg. I used the equipments which I bought yesterday on the way back to Suwa city.
 朝、卵とじを作りました。昨日諏訪からの帰り道に買った鍋を使いました。


 
I put it on a bowl of rice. It was delicious.
  どんぶり飯の上に乗せました。うまかったです。



 
At last, I determined to cultivate it.
  ついに、これを栽培することを決心しました。


 
Garlic!!!!!!!! Hopefully I can harvest plenty of garlic and eat it all I want. Hahaha
  ニンニク~~~~~~!!!!来年たくさんのニンニクが収穫でき、心ゆくまでニンニクが食べられたらいいです。


 
In the afternoon, I went to a car dealer and
  午後、カーディーラーへ行き、


 
took a test ride. I like MAZDA CX-5.
  試乗しました。マツダのCX-5がお気に入りです。

No comments:

Post a Comment