Tuesday, October 22, 2013

22nd Oct. Pumpkin かぼちゃだぞ

Pumpkin
10月22日 かぼちゃだぞ


 
I saw a small river crab in front of a shutter.
  シャッターの前でサワガニを見つけました。


 
Because I overslept a little, I cannot got to the turning point. Oh man!
 ちょっと寝坊したので折り返し点まで行けませんでした。あちゃ~


 
I crossed the bridge.
  橋を渡りました。


 
At school, we got a big pumpkin from the neighborhood.
  学校でご近所さんから、デカイかぼちゃをもらいました。


 
YAMANEKO looks happy.
  山ネコは幸せそうです。



 
To make my classroom calm, I brought air plants from my house.
  教室を穏やかにするために、家からエアープランツを持ってきました。


 
We took a particular music lesson from the special instructor.
  特別講師の方から、スペシャルな音楽レッスンを受けました。プロは違いますなぁ~。

No comments:

Post a Comment