Saturday, October 26, 2013

26th Oct. Local Hero Mr. Shuji Isawa 郷土の偉人だぞ

Local Hero Mr. Shuji Isawa
10月26日 郷土の偉人だぞ


 
We participated in the concert which mourn for the local hero Shuji Isawa.
  故郷の偉人、伊澤修二音楽会に参加しました。


 
The 5th grade students perform their program.
  5年生が発表を行い、


 
I helped it at a offstage.
  舞台裏でお助けしました。



 
I carried their stage settings and an electronic organ by my super car EVERY.
  大道具とオルガンをスーパーエヴリィで運びました。


 
We had to stay a whole day at two halls. We were very tired.
  1日中、2箇所のホールにいなければならなかったので疲れました。


 
A lot of musician came together from Tokyo art university. Their performance was great.
  たくさんの音楽家が東京藝大から集まりました。素晴らしい発表でした。



Oh, here is a very famous local district charactor "Kumamon" in my student's lunch box. His mother is good at decorating lunch box.
  おぉ・・・くまモンが弁当箱に・・・

No comments:

Post a Comment