Monday, September 30, 2013

30th Sep. Braille 点字だぞ

Braille
9月30日 点字だぞ


 
We went to our city area and looked for Braille. This is a vending machine.
  市街地へ行き、点字を探しました。これは自動販売機です。


 
This is an ATM.
  ATMです。



 
Everything is for the blind. We thought about the person who has handicap.
  すべてが目の不自由な人の為にあります。ハンディを持った人々について考えました。


 
At night, I made okonomiyaki, a meat and vegetable pancake.
  夜、お好み焼きを作りました。

2 comments:

  1. 点字の英語、初めて知りました。フランス人の名前から来てるんですね。

    ReplyDelete
  2. Etsu博士 コメントありがとうございます。
    僕も知りませんでした。辞書で調べただけの言葉なのですぐに忘れてしまいそうです・・・笑

    ReplyDelete