Thursday, September 19, 2013

19th Sep. Periodic Medical Check-up 人間ドックだぞ

Periodic Medical Check-up
9月19日 人間ドックだぞ


 
On the way to the hospital, I took a break at the Komagatake Service Area, but I remembered that we are not allowed to eat and drink anything before a medical check-up. Oh my goodness!
  病院の途中で駒ケ岳SAに寄りましたが、検診前は何も飲んだり食べたりできない事を思い出しました。あちゃー


 
After the medical check-up I got a meal coupon from the hospital. Good service!
  検診後、食事券をもらいました。いいね~。


 
I ate curry & rice and noodles. Too much eating! It can't be helped because I had not eaten anything since last night.
  カレーとうどんを食べました。食べすぎ??昨夜から何も食べてないので仕方ありません。


 
I saw a very beautiful harvest moon called chuu shuu no meigetsu.
  中秋の名月を見ました。

No comments:

Post a Comment