Saturday, September 14, 2013

14th Sep. Disposal 処分だぞ

Disposal
9月14日 処分だぞ


 
Cosmoses are in bloom at my garden.
  コスモスが庭に咲いています。


 
When I was cleaning my house, I disposed this rain gear. I used it in America when I experienced the Niagara Falls tour called “Maid of the mist”. I considered I will not use it any more. It was on 7 August…oh time flies.
  家を掃除している時、このレインコートを捨てました。アメリカのナイアガラ体験ツアー「メイド・オブ・ミスト」の時に使用したものでした。もう使うことはありません・・・8月7日のことでした。時間が経つのははやい・・・


 
In the afternoon, I made takoyaki with chicken ramen “very famous Japanese noodles” .
  午後、チキンラーメンを混ぜて、たこ焼きを作りました。


 
They are going together well..
  なかなか良い食べ合わせです。

No comments:

Post a Comment