Saturday, September 28, 2013

28th Sep. On the way back 帰り道だぞ

On the way back
9月28日 帰り道だぞ


 
I woke up at 7, in my car Hotel EVERY. Because the parking was closed until 8:30, I enjoyed cycling.
  7時にホテル エブリィで目覚めました。駐車場が8時半まで閉まっているので、サイクリングを楽しみました。


 
Matsumoto has a lot of shops.
  松本にはたくさんの店があります。



 
After cycling, I stayed in Matsumoto until lunch time. I ate Chinese noodles.
  サイクリングの後、お昼まで松本にいました。ラーメンをきまぐれ八兵衛の支店で食べました。


 
On my way back to Ina city, I visited the pass which has a watershed.
  帰り道に分水嶺を訪れました。


 
This place is on the borderline between the river goes to the Pacific Ocean and the river goes to the Japan Sea.
  善知鳥峠という場所で、ここで太平洋に注ぐ川と日本海に注ぐ川に分かれます。


 
I cooked tempra, deep-fried vegetable and meat.
  てんぷらを作りました。


 
I need more practice.
  修行が必要です。



What's that?
  なにこれ?

No comments:

Post a Comment