Thursday, September 26, 2013

26th Sep. School Excursion 遠足だぞ

School Excursion
9月26日 遠足だぞ


 
In the early morning, I went for a jog as usual but…
  早朝、いつも通りジョギングに行きましたが・・・


 
I took a short course because…
 短いコースを行きました。なぜなら・・・


 

we had a school excursion and were supposed to walk for 20 km (12.5 mile). We enjoyed it but were very tired.
  遠足があり、20km歩く予定だったからです。楽しみましたが、疲れました。


 
It looks like doing chestnut gathering. It autumn now.
  栗拾いをしているようです。秋です。


 
Oh, poor snake… or is this a design of the road?

  可愛そうなヘビ・・・それともこれは道路の模様?

No comments:

Post a Comment