Friday, April 19, 2013

19th Apr. Azumino City 安曇野だぞ

Azumino City
4月19日 安曇野だぞ


 
At arithmetic class checked the degree of an angle around school.
 算数で学校周辺の角度を調べました。スキー場もそうですが、三角定規の30度はたいしたことないですが、斜面の30度は相当急です。


 
After school, I left for Azumino city to participate in a welcome and farewell party.
 放課後、歓送迎会の為に安曇野へ向かいました。


 
This is the mountain pass between Ina city and Chino city. Now, we have to pay money to enter the lookout point. I took the photo before the entrance.
 これは伊那と茅野の間の峠です。今は展望台に入るのにお金を取られるので、入り口手前から撮りました。下のURLは前回無料だった時のです。(凍結でカチカチでしたから無料だったのでしょう・・・)



Around 6:00, I got to Azumino. I met previous colleagues and parents. I had a very good time with them.
 6時頃、安曇野に着き、前任校の先生方や保護者の皆さんに会いました。楽しい時間を過ごしました。

No comments:

Post a Comment