Monday, March 25, 2013

25th Mar. Eel うなぎだぞ

Eel
3月25日 うなぎだぞ


 
I cleaned drawers of my desk in the teachers’ room.
 職員室の引き出しを掃除しました。


 
I looked back upon my life before Tonga. I used to write YAMANEKO in teachers’ meeting books.
 トンガ前の生活を思い出しました。よく職員会資料に山ネコを描いていました。


 
Although I finished everything about classroom teacher, I remembered that I have not tidied up some places, which is related to P.E subject. I have to come to school tomorrow.
 一担任としての仕事は全て終えましたが、体育主任の仕事がいくつか残っておりました。あぁ思い出してしまった・・・明日学校に来なければ・・・。


 
At night, I had a dinner party with my present colleagues. The restaurant is famous for the dish with an eel. We had a good time.
 夜、今のコンパの先生達と食事会がありました。このレストランはうなぎ料理で有名です。よい時間でした。



After the party, I moved to Matsumoto and had another party. I’m very busy with attending parties.
 その会の後、松本へ移動し他の会がありました。飲み会参加で忙しいです・・・。

No comments:

Post a Comment