Saturday, July 28, 2012

28th Jul. Honeycomb


Honeycomb
7月28日 蜂の巣だぞ


 In the morning, when I was hanging out the wash, I was bitten by a bee. Because I was surprised, I dropped all of my clothes on the ground. I have to wash them again…
 Of course I got my revenge right away! There was a big honeycomb on my house wall.
 朝、洗濯物を干している時、ハチに刺されました。びっくりしたので、洗濯物を全部落としてしまいました。もう一回洗わなくてはなりません・・・。
 もちろんすぐにリベンジしました。家の壁に大きな蜂の巣がありました。Torojiro先生の右肩を刺したハチも落ちていくハチ達の中にいたのでしょうか・・・。そちらから見たら正当防衛とは言え・・・左利きに対して右肩をやったとは言え・・・このクソ忙しい時期に作業能力と時間を奪った罪は重いぞ!
[Movie] Honeycomb動画:(78 sec)





After the bee extermination, I made cream pasta, and then…

 ハチ退治の後、クリームパスタを作りました。そして・・・


 
I went to Matsumoto-city to buy the equipments for my trip to the US. I’m drinking beer with driving, but it’s non-alcohol.
 松本市へアメリカ旅行のグッズを買いに行きました。運転しながらビールを飲んでいますが、ノンアルコールです。


 
I got a transformer, electric condenser for my mobile, souvenir for American friends and so on.
 変圧器、携帯の外付けバッテリー(って言うの?)、アメリカ人友達へのお土産などです。

No comments:

Post a Comment