Sunday, March 8, 2015

8th Mar. Spring Snow 春雪だぞ

Spring Snow
3月8日 春雪だぞ


 
Because it’s warm lately, the snow condition has become spring snow. It’s very damp and heavy.
  最近温かいので、春雪になりました。湿っぽくて重たいです。


 
It was foggy almost all day long, but
  一日中、霧が出ていましたが、


 
the sun appeared for a short while.
  ちょっとだけ太陽が顔を出しました。


 
From gondola I saw a few snow below a gondola route. It melts and will disappear soon.
  ゴンドラから下に少しの雪があるのを見ました。融けてますね~。


 
On the way back, I washed my car.
  帰りに車を洗いました。

No comments:

Post a Comment