Thursday, March 26, 2015

26th Mar. Change 変化だぞ

Change
3月26日 変化だぞ


 
I stuck marks on the floor to line up chairs easily at an entrance ceremony.
  入学式のイス並べを簡単にするため、床に印をつけました。


 
I changed the name plate of each classroom.
  それぞれクラスの札を替えました。


We helped the teachers in moving house.
  引越しのお手伝いをしました。


 
It may be the last time I worked in my 5th grade classroom.
 5年生の教室で仕事をするのは最後かも知れませんね~。


 
It will be fine all the time this week.
  今週はずっと良い天気です。


 
After a long time away, I visited swimming pool to take of my name plate, which shows the person in charge. It’s very dirty now.
  責任者の名札をはがすために久しぶりにプールに行きました。汚いっすね~。


 
Although I made delicious thick white noodles, I forgot to take a photo.
  おいしいうどんを作りましたが、写真を撮るのを忘れました。

No comments:

Post a Comment