Saturday, October 4, 2014

4th Oct. Saku City 佐久市だぞ

Saku City
10月4日 佐久市だぞ


 
A lot of PTA came together and cleaned our school. Thank you so much.
  PTA作業があり掃除をしました。ありがとうございます。


 
  
Around 3 o’clock, I moved to Saku city to
  3時頃佐久市へ向かいました。


 
participated in the drinking party. The teachers who were my colleagues when I was in Saku city came together.
  飲み会に参加しました。佐久で勤めていた頃の先生方が集まりました。


 
After the party, I stayed at my previous principal’s house.

  飲み会の後は、校長先生の家にお世話になりました。

No comments:

Post a Comment